4 stappen hoe jij je merkconsistentie kunt vergroten

We zijn momenteel met zijn allen meer online dan ooit. Zoekresultaten, social media statistieken en online activiteiten gaan door het dak. En als wij slechts één tip zouden mogen geven, dan zouden we zeggen, zorg voor merkconsistentie in alle uitingen van je brand.

Het valt niet te ontkennen dat branding een zeer gecompliceerd proces is. Met tientallen, of zelfs honderden content-, design-, product- en marketing-touchpoints kost het heel veel werk en tijd om een ​​naadloze ervaring voor klanten te creëren.

Omdat bij de ontwikkeling en het onderhouden van je merk en alle content die daar bij komt kijken, vaak meerdere partijen en mensen betrokken zijn, is de kans heel groot dat de merkconsistentie eronder gaat lijden als het proces niet goed wordt beheerd.

Ontwerpen kunnen uiteenlopen. Branded content kan zijn eigen leven gaan leiden. En marketingcampagnes kunnen daardoor onvoorspelbaar worden.

Wat doe je dan? Hoe breng je alle elementen van je merk samen om een ​​consistente identiteit te creëren? En hoe synchroniseer je je teams om dit mogelijk te maken?

Read more

Contact

Vraag het ons

Wil je weten hoe we jou kunnen helpen? Neem dan contact met ons op!

+31 85 130 05 23

Contact

Neem een momentje...

om te lezen over het privacy beleid wat we voeren op deze website. Klik op 'Privacy instellingen' om in te stellen hoe we met je data omgaan.

Lees onze privacyverklaring hier | Sluiten
Privacy instellingen