Stedenrij

Een nieuw brand voor de vastgoedwereld


De opdracht was helder, namelijk een nieuw stijlvol merk in de wereld van de vastgoed. Een merk dat krachtig moest zijn door zijn minimalisme en met voldoende stijl om op het hoogste niveau te kunnen opereren. En dat is het ook echt geworden.
 

Meer dan gewoon een logo

Het merk Stedenrij is veel meer geworden dan gewoon een logo. Er zitten zoveel dimensies in de nieuwe uitstraling en huisstijl dat het echt een van onze beste designs is geworden. Een stijl die zich heerlijk lier doorvertalen naar marketingmiddelen, huisstijl items en niet te vergeten de nieuwe website.
 

Deliverables:

  • Logo  en complete huisstijl
  • Campagnebeelden
  • Diverse marketingmaterialen
  • Nieuwe responsive website

Stedenrij

  • Opdrachtgever: Stedenrij BV
  • Een nieuwe merk ontwikkelen voor de vastgoedwereld is altijd een mooie uitdaging. De kracht van dit merk moest liggen in een simplistische en stijlvolle uitstraling.