Trekhaakcentrum.nl

Trekhaakcentrum - zonder twijfel

Trekhaakcentrum.nl is een expertise centrum op het gebied van trekhaken en montage, maar moest op dagelijkse basis opboxen tegen de prijsvechters en digitale spelers. Doordat het voor de bezoekers van met name de website niet duidelijk was, wat Trekhaakcentrum.nl meer kan bieden dan de andere spelers, ging men vaak voor de laagste prijs met alle problemen die daarbij horen.


Tijd om terug te gaan naar de basis. Tijd voor een rebranding van dit prachtig bedrijf.


Er is in dit project veel tijd gestoken in de inventarisatie van dit branding traject. Op basis van het door onszelf ontwikkelde "propellor model" is het DNA van het bedrijf bepaald. Vragen als: wat zijn de USP's, wat is het waardebod, wie is de doelgroep en wat is de taal, look en feel van het bedrijf, hebben de revue gepasseerd en gaven ons verrassende inzichten.

Al snel bleek bijvoorbeeld, dat de markt steeds meer is gaan automatiseren en persoonlijk contact is gaan afbouwen, terwijl het proces van vergelijken en aanschaf voor de doelgroep nog altijd een moeilijk proces is, waarbij veel twijfel ontstaat over de gemaakte keuze. Kansen!

En daarmee konden we naar de tekentafel en daaruit is ontstaan: Trekhaakcentrum.nl - Zonder Twijfel

Een kort maar krachtige boodschap die aansluit ophet belevingsproces van de klanten en hierop inspeelt door juist het persoonlijke contact op te zoeken, mensen goed te adviseren, op te treden als experts en daarmee tijfel wegnemen in het beslissingsproces.

Resultaat: 75% van alle bezoekers die ook daadwerkelijk converteren naar een telefoongesprek, doen ook zaken met Trekhaakcentrum.nl

En daarnaast heeft Trekhaakcentrum door het "zonder twijfel" concept een kapstok om alle toekomstige uitingen, communicatie en marketing aan op te hangen. Een duidelijke rode lijn die het unieke karakter van het bedrijf laat zien en die het doet onderscheiden van alle andere spelers op de markt.
 

Trekhaakcentrum.nl

  • Opdrachtgever: Trekhaakcentrum.nl
  • In een markt die gedomineerd wordt door prijsvechters en digitale spelers, wilde Trekhaakcentrum een unieke, eigen positie. en daar hebben we hen bij geholpen door middel van een complete rebranding van hun verhaal en uitstraling.